קסדת Bontrager Rally

 #12 יוני 2015     שטח   
קסדת Bontrager Rally

יבואן: CTC
משקל: 400 גרם למידה L
מידות: S, M, L

מחיר: 525 ₪

 

 


בונטרגר, חטיבת החלקים/ אבזור של קונצרן טרק, מייצרת את כל חלקי ואביזרי האופניים שטרק צריכה כדי להציע חבילת אבזור שלמה ככל האפשר ללקוחות שלה. במסגרת גישה זו בונטרגר דואגת לא להישאר אף פעם מאחור ומתאימה את מגוון המוצרים שלה לנישות מתפתחות ואופנות משתנות, בכלל זאת אופנת האינדורו הסופר פופולרית. אחרי שפרסמנו בעת האחרונה סקירות על נעלים וביגוד תואם לאופנה, הגענו לקסדה- פריט הלבוש הכמעט סופי שישלים חבילת אנדורו מושלמת לרוכב על אחד מהדגמי הז'אנר שמציעה חברת האם, למשל דגם הרמדי שנבחן לאחרונה במגזין.
ה- Rally של בונטרגר היא כאמור קסדת האנדורו של מותג החלקים הענק, ככזאת היא עונה על כל דרישות הז'אנר בכללם כיסוי נרחב לאזור העורף ולאזור הרכות, אוורור מוגבר ע"י פתחים רבים ובעיקר רחבים מאוד, כולל בצד האחורי של הקסדה ( 22 סה"כ). היא מצוידת בוייזור ארוך במיוחד עם אפשרות שינוי זווית עד למצב בו הוא עולה לגמרי ומאפשר קיבוע של משקפי אבק על הקסדה שהם לא בשימוש. הקסדה מצוידת  במערכת הראש Headmaster המצוינת של בונטרגר עם חוגה ענקית ונוחה לכוונון גם עם כפפות ארוכות, וספוגים איכותיים ומתפרקים על פי כל כללי הז'אנר.





 



בשימוש:
יחסית לז'אנר הקסדות הגדולות הנפוץ מאוד לאחרונה ויחסית לגודלה הפיסי הלא מבוטל של ה- Rally, הקסדה מרגישה כלל לא גדולה שהיא מתיישבת בנוחות יתרה על פדחת האנדורו, אפילו משקלה הלא מבוטל (כ-400 גרם) בלתי מורגש בעליל בעת רכיבה. בונטרגר בחרו במראה יחסית סולידי ופחות אופייני לאופנה הרווחת, באופן אישי אהבתי מאוד, אבל יתכן כי משתמשי אנדורו אחרים פחות יתחברו לאנטי בולטות הזאת. הכיסוי הרחב, (שביננו הוא יותר גימיק שיווקי מאשר הגנה בפועל) מעניק בהרגשה לפחות, סוג של מעטפת הגנה שהיא ברוב המקרים דבר מבורך. פתחי האוורור הרחבים מאוד של  הקסדה מזרימים אוויר ביעילות ושומרים על אזור המצח יבש מאוד, בעיקר ביחס לקסדות "גדולות" אחרות שהתנסינו בהן- אין הצטברות זיעה ואין זליגות. מבנה חזית הקסדה באזור המצח יחסית גבוה ואם נוסיף לכך את העובדה שהוויזור עולה עד אין סוף, אין כאן כל הפרעה למבט גם בירידות התלולות ביותר.

 
 
 
 
 



סיכום:
ה- Rallyשל בונטרגר עומדת כמעט בכל הקריטריונים הנוקשים של אופנת האנדורו, אולי פרט לתושבת מצלמה אינטגרלית ובולטות קיצונית. חוץ מזה, היא קסדה נוחה ביותר, מאווררת מאוד ומשרת ביטחון. אחרי מספר שימושים מועט יחסית, היא הפכה לקסדה הסולידית והפייבוריטית שלי לענייני אנדורו.
 

יותר: מראה, נוחות, אוורור, התאמה
פחות: משקל
Bontrager    Rally    קסדה    אריק פלדמן   

רוכבים שקראו כתבה זו קראו גם