טיפים לסרטים שאפילו אמא שלכם תסכים לראות

עשרה טיפים מהירים לעריכת סרטון האקסטרים הבא שלכם!



אז ראשית מזל טוב! רכשתם מצלמת אקסטרים של גו-פרו / כמו-פרו המבטיחה איכות ללא פשרות וחשיפה ויראלית מטורפת... בפוטנצ...יה. בכל מקרה, אם אתם רוצים שהצופים יצלחו את קליפ האקשן הבא שלכם עד סופו, תנו מבט בטיפים הבאים שנכתבו (בבושת פנים) אחרי ניתוח סטטיסטי של עשרות קליפים בינוניים...






 

1. השקיעו רכיבה אחת לפחות בכיוון נכון של זווית המצלמה, אף אחד לא יצפה בקליפ המתעד את מצב הסלעים והקרקע... אפילו לא אבא אבן.

2. בזמן הצילומים הקפידו להישאר קרובים לדוגמני העל שבחרתם. ממרחק 6-7 מטרים הרוכב כבר יראה כמו נקודה קטנה, ולהזכירכם מרדף אחרי נקודות קטנות מוצה כליל על ידי פאק-מן זצ"ל .

3. חשוב לגוון עם זווית המצלמה ולא להתמקד רק בישבנים הרוכבים לפניכם. מיקום על השלדה או מצלמה הפוכה לכיוון רוכבים מאחור יתנו תוצאות מפתיעות לטובה (בתנאי כמובן שאתם לא אחרונים).

4. אם יש ספק שזה משעמם, זה משעמם! מעטים הצופים שישרדו יותר משתים-שלוש דקות ואין שום צורך להראות את פרצופו של כל מי שרכב בדרך הסוכר בשישי, לכן חשוב לחתוך ללא רחמים ואז לחתוך שוב. טיטאניק להזכירכם, היה אירוע חד-פעמי.

5. הערות במאי וצעקות "איזה ביצוע יא מלך העולם" יש להעלים. עם כל הכבוד לסיפור מרגש על הערצה בין גברים, לא זה המקום.

6. אם לא מדובר באקשן חסר מעצורים, מקטעים של למעלה מעשר שניות הם ארוכים מדי- לחתוך!
כנ"ל לגביי אותה קפיצה בביצוע חוזר ונשנה של מסוקסים בפיג'מות – לחתוך!

7. ואם כבר קפיצות, דרופ של 30 ס"מ לא יגדל במעבר ל HD, אדרבא כשהוא ערוך בהילוך איטי. בקיצור, צאו להתאמן על ביצועים מרשימים יותר, אנד פור גוד סטייק, חסכו מהצופים את הסטיב-אוסטין-סטייל.

8. המעבר בין מקטע למקטע צריך להיות עדין ובלתי מורגש. אפקטי להבות, הזזות, מעוינים וערבולים גוועו באייטיז וטוב שכך. מה שכן, נסו להתאים את המעברים בין המקטעים לשינויי הקצב במוזיקה המלווה... ואגב מוזיקה, קצב טוב עד קליל זה סבבה, טראש-מטאל-גרמני-ניהיליסטי זה חרא.

9. ועוד טיפ מוזיקלי, תנו קרדיט של ריספקט ליוצר בהערות ואם יוטיוב חסמו את השיר שבחרתם, חפשו את הביצוע בהופעה חיה, הם עוד לא עלו על זה הממזרים.

10. אחרון חביב ומיותר, אפקט חלון בתוך חלון... רק אם אתם ממש צריכים מתורגמנית לשפת סימנים. בקיצור, לא.